• Análisis estadístico

• Redes sociales

Master of Mediation

The purpose of this Master is describing, evaluating and explaining the main psyco-social’ phenomenons and processes in the different work areas, the organisations and the Human Resources that generate disputes; planning, implementing, monitorising and evaluating the changes and interventions to improve the behaviours and processes that participate in the organizational disputes, and designing strategies, methods and techniques to generate actions, in particular,  mediation actions.

This Masterr is taught in the Cádiz Campus.

Relevant information: