• Análisis estadístico

• Redes sociales

Bachelor of Industrial Relations and Human Resources

This Bachelor addresses the need for multidisciplinary knowledge which is demanded in a professional, Industrial Relations and Human Resources Management, and offers its graduates competence in the areas of law, Management Role, statistics, economy and psyco-sociology, necessary to answer the social demands related to the labour market.

The study plan is focused in Business courses:

• Legal aspects: business law, labour law, etc.
  • Management and economic aspects: human resource management, strategic management, organisational design, accounting, etc.

This Bachelor is taught in the Cádiz Campus and in the Algeciras Campus.

Relevant information: